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Ticket24


Ticket24
This app is a ticketing system that allows your customers send you tickets from their personal client cabinet
Installer
Gratuit
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Évaluation5 / 5
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Installations934
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Développeur






Description
https://ticket24.emcsoft.io/Full demonstration of how the application works, you can see in this video:
Assistance technique
If you got a problem with installation or any other issues,
please Send a message directly from your Bitrix24: https://bit.ly/EMCsoftMarketplaceSupport
please Send a message directly from your Bitrix24: https://bit.ly/EMCsoftMarketplaceSupport
Instructions d'installation
Manual for installation and how to use Ticket24 you may find here: https://emcsoft.gitbook.io/ticket24_en
Full demonstration of how the application works, you can see in this video:
Full demonstration of how the application works, you can see in this video:
Sécurité des données

Ticket24
L'application demande des autorisations pour accéder aux données :
CRM
accès complet : afficher, créer, modifier et supprimer des prospects, contacts, entreprises, offres, factures, devis, activités, champs d'utilisateurs, etc.
Tâches
accès complet : visualiser, créer, modifier et supprimer des tâches, listes de contrôle, commentaires, fichiers, dépendances, coûts ; visualiser, créer, modifier et supprimer des étapes
CANAUX OUVERTS
accès complet : afficher, créer, modifier et supprimer des connecteurs ; afficher et modifier des paramètres Open Channel ; gestion des agents Open Channel, etc.
Groupes de travail
accès complet : visualiser, créer, modifier et supprimer des groupes de travail ; gérer les utilisateurs
Utilisateurs (de base)
lire la liste des utilisateurs et leurs coordonnées
Processus d'entreprise
accès complet : afficher, créer, modifier et supprimer les actions du processus d'entreprise, les règles d'automatisation et les déclencheurs ; afficher la liste des tâches ; exécuter les processus d'entreprise
Incorporation de l'application
accès complet : visualiser, créer, modifier et supprimer des widgets
Création et gestion des chatbots
accès complet : visualiser, créer, modifier et supprimer les chatbots et leurs commandes et messages ; connecter les chatbots aux conversations ; modifier les conversations ; lire tous les messages
Paramètres des champs personnalisés
accès complet : afficher, créer, modifier et supprimer les paramètres des champs personnalisés pour certains modules
Évaluation
5 /5
5 étoiles
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4 étoiles
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3 étoiles
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2 étoiles
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1 étoile
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Avis
Nombre total d'évaluations : 2
Support .
15.08.2024
This ticketing system app has made managing tickets a breeze. It's efficient and user-fr... plus
Réponse du développeur
23.10.2024
We appreciate your wonderful feedback! It's fantastic to hear that our app has made ticket management easy and efficient for you... plus
Support .
15.08.2024
This ticketing system app has made managing tickets a breeze. It's efficient and user-friendly, making it easy to track and resolve issues quickly. A must-have for any organization looking to improve their support process!
Réponse du développeur
23.10.2024
We appreciate your wonderful feedback! It's fantastic to hear that our app has made ticket management easy and efficient for you. We're committed to helping businesses streamline their support—thank you for your recommendation!
Admin T.
17.01.2024
very very useful application and thanks to Emin for great support!
Réponse du développeur
23.10.2024
We're delighted you find our app useful, and we'll be sure to pass your kind words to Emin! Providing great support is our prior... plus
Admin T.
17.01.2024
very very useful application and thanks to Emin for great support!
Réponse du développeur
23.10.2024
We're delighted you find our app useful, and we'll be sure to pass your kind words to Emin! Providing great support is our priority—don’t hesitate to contact us if you need anything further.
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